3 Nisan 2007 Salı

Bilişim Günleri 2007

"bu sene de bi bilişim günleri düzenleyelim" diyerek başladık bu sene ki etkinliğe..

uzun bi yolculuğun sonunda sonuç:

10 seminer + 1 panel civarında bir organizasyon meydana geldi.

Murat Eren lise öğrencilerini heycanlandırdı.
Ruby ciler ekmeğimizi elimizden almak için :) pascal ı kötüledi
Oğuz düştü :) ben göremedim :(

ama sonuçda bir sürü yeni insanın ufku açıldı.. Bucak myo dan bir çok öğrencinin ve hatta hocalarının.. o kadar açıldıki "bi linux konulu avrupa projesi yapamazmıyız ki" denmeye bile başlandı..

ben... yine en karlı bendim... yüksek lisans alanımı değiştirmeye karar verdim.. image processing konulu olacakdı ama istemiyordum artık olmayacak.. murat ve oğuz dan sonra python iyice hayran bıraktı kendine.. python kullanacağım inşallah..

rubyciler bende kaldı.. bana bi dvd getirdi.. kimse duymasın.. sonra oğuz la hamama gittik bi de.. ertesi gün ben ev taşımaya gidip oğuzu yanlız bıraktıysamda yine de akşama kadar güzel geçti (sanırım)..

güzel oldu bence.. yok yok kesin güzel oldu.. en karlı bendim yine.. karlı olmaya devam ettikçe bilişim günlerinin devam edeceğine inanıyorum..

özgür yazılım için...

bencilce bir hareketin sonucu: BİLİŞİM GÜNLERİ 2007

herkese teşekkürler.

not: Erkan Atalay , Hasan Mazlum ve Oğuz a özel teşekkür...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bloguma katkıda bulunduğunuz için teşekkür ederim.